tröttttttt

jag fryser,jag e trött å vill bara gå å sova!!
men va fasen klockan e ju bara 1845 å ja gick ju upp för tre timmar sen :)
ska hämta mitt duntäcke å lägga mig i soffan framför tv´n
OM jag somnar då e det ett tecken :)

kollade precis på "kniven mot strupen"
vilket töntigt program!!! sverige försöker vara lika balla som ett mycket liknande utländskt program( undrar vilket?! :)
fast detta e så pinsamt dåligt!!
nä härm- ape- sverige  e pinsamt!!

nu kollar jag på "tough love"
en expert koatchar  ett jäng (blåsta?) brudar att hitta sin dröm man.....
pinsamma brudar!!
en brud blir upprörd när de påpekas att hon e en goolddigger hahah märkligt?!
oj kolla vilken ful man! jaha har han mycket pengar? nu blev han genast snyggare,mmm jätte snygg...å va kär jag är... va har ni bara ljugit om hans pengar? nä ursh va ful han e.....

nä fy fan hoppas att ja somnar!

btw thessans 30års fest igår var MYCKET trevlig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0