så dåligt...

e jävligt sne på han som ska gadda mig!
när ja bokade tid så sa han att han skulle maila mig skisserna innom några dagar så vi skulle kunna ha en konversation....
i torsdags ringde jag till honom å frågade om han hade fel mailadress till mig :)
han hade tydligen haft jävligt mycket att göra,men lovade mig skisserna senast fredag...
jag har fortfarande inga skisser!!!! så jävla dåligt!!
de e fan ingen tröja ja ska köpa å kan lämna tillbax... en gadd ska ju sitta hela livet!!
ja vill vara säker å jag vill älska den,+att denna e ännu viktigare eftersom ja gör den till minne av pappa ...

Kommentarer
Postat av: YASMIN

Ja, jag förstår... :/



Tack Emma!!! Åh du är som en storesyster, tack för ditt fina stöd. Det är sådana som du som gör så att jag mår bäst och känner mig självsäker. Tack vare sådana som dig så tror jag på mina drömmar. Tack tack tack!

Du är verkligen en stor hjälp! (:(:

2010-02-14 @ 21:12:11
URL: http://yasseh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0