nu fåre va nog!

nu ere dax att hoppa ner under dunet! dagen har vart helt galen!
eftersom att en av kollegorna klantade till det,resultatet av detta blev att vi fick jobba en man kort under kvällen..
totalt kaos!!
morgondagen lyckades jag ock marija klistra ihop efter mycket om å men,fast ja känner på mig att fredagen den 19/2 kommer bli katastrof :/
bara en känsla jag har, därför e min plan att lägga mig nu,vilket är tidigt för att vara mig :)
inte nog med personalkaos på jobbet så har jag på känn att ja kommer få otrevligt besök i dagarna :)
japp de e bara å öppna medicinskåpet och börja knapra,precis va jag inte behövde!!!
fattar inte varför man ska behöva drass med skiten? de e ju inte så att jag planerar att bli gravid å va ska då mens va bra för?? kroppen e ju smart på alla andra sätt  borde man då inte kunna välja bort skit man inte har nått behov av?
så jävla jobbigt att behöva proppa sig full me hårt smärtstillande å gå runt på jobbet å va helt jävla groggy..
nä de borde gå att välja!!
å om ja nu ska drass me skiten så skicka för fasen hit en snygg å trevlig man,som kan ge mig kärlek å en söt  unge :) hahha

Kommentarer
Postat av: Sarah

Godmorgon!



Hört talas om cerazette? Tar bort blödningen och därmed inga smärtor längre. Åt det i många år, hur nice som helst.



sv: Dottern är 4 år. Vilka silikon droppar är bäst?



Ja, vi fick ta beslutet att stänga av respiratorn som tyvärr var det enda som höll honom vid liv :(

2010-02-19 @ 09:40:07
URL: http://minatankar-minaord.blogspot.com/
Postat av: Annso

Gulle du! =) Tack för orden, det känns ända in i hjärtat, och det hoppas jag att du förstår!



Har du några krav förutom snygga armar på karln? Kan säkert hitta en hel drös med snyggingar åt dig! =)

2010-02-19 @ 14:29:28
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0