läget nu...

shit va nice snart kan jag äta frulle! :)
klockan e i skrivande stund 0417 och jag har tänkt att äta en riktigt ordenklig frulle vid 0515 rycket..
ja e ingen frukost människa absolut inte  men ja måste ju för de gäller ju att äta så man står sig ett jäng timmar lixom..
tänkte äta äggmackor för det e fina grejer å sen har jag två appelsiner som jag bör äta upp annars kommer dom dö medans jag e borta :)
sen ska jag ta en dusch,å packa det sissta + att ja måste vattna blommor å göra mig i ordning...ja å jag hatar å stressa så ja vill ha en timme eller två på mig så vid fem halv sex så ska jag " gå upp"
har typ en halv timme kvar på lets danc så de blir ju pärfa.....

Kommentarer
Postat av: YASMIN

Jag älskar frukost! Haha, kan äta det som lunch och middag med.



tack emma! Hoppas allt är bra med dig!

kram!

2010-02-28 @ 10:02:36
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: alicia

jag vill också åka till saxnäs och känna lugnet.. älskar mornarna när man sitter uppe i salen :)

2010-02-28 @ 20:04:11
URL: http://fashionmeup.se/alicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0