ja e som en gammal kärring! :)

idag har det inte hänt något speciellt faktiskt,eller inget mer onomrmalt än vanligt i allafall :)
har gjort en grymt bra deal med min fina vän och kollega,tess..förra veckan frågade hon om  ja va sugen på att köpa en mp3...japp ja e efter jag har alltid vart det å jag kommer att fortsätta vara det..ni kan sitta me era ipoddar å iohonar å allt va de heter men ja kommer i allafall att känna mig flächig me min nya fina mp3 :)
ja hade ett krav om ja skulle köpa den- ja e ju inte bara efter jag e dålig oxå :) de där me å ladda hem musik å ladda till maskin å så vidare e inte riktigt min grej :)
så ja köpte en mp3 av tess och hon har laddat den me musik åt mig :)
TACK TESS! ja har ingen aning om vad för musik-bortsätt från dom två första (ja va ju tvungen att kolla att jag kunde få igång den och byta låt :)
tänker inte lyssna igenom den innan saxnäs resan heller (även fast ja e sjukt nyfiken ..)
nä de ska bli en överaskning på resan upp!
tess e en rolig prick så ja misstänker att jag kommer garva högt mer än en gång :)

natti natti på er nu ska jag lägga mig under dunet,för imorn ska jag shoppa me mor :)
då får hon oxå se gadden för första gången,ja e lite nervös över va hon ska tycka ...
 kram på er!

ps fasen va kul att folk har börjat kommentera massor!! tack för det!!

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, du får stå ut hela resan..annars som sagt så får du ringa så sjunger jag :P Va nog inte så många mer skoj låtar..fan att vi inte ses mer, för jag kom på flera ;)

2010-02-23 @ 16:48:05
Postat av: emma

kanske e tur att vi inte ses :)

(fast vi ses ju imorn...)

2010-02-23 @ 17:04:06
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Tess

Haha, för dej lr? :P Jo fast om jag tar den i morrn så får du ju inte tillbaka den innan du åker..fast kanske tur för dej..haha ;)

2010-02-23 @ 18:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0