fredag->lördag

ska snart gå och lägga mig,de känns faktiskt som att jag kommer kunna somna "tidigt" inatt :)
har haft en riktig mördardag på jobbet idag!! orkade inte ens promenera efter jobbet vilket jag har gjort nästan varje dag senden 15/1 (haha kanske inte låter så jävla stort,de e ju inte ens en månad men va fan allt har sin början :)
men idag va ja helt slut!!
en gammal vän ringde å frågade om jag ville ta en rökpaus när ja kom hem,då hon spenderade sin kväll me min granne... alltid lika kul att träffa lisa de e verkligen en fantastisk människa!! utan henne å ett par till i klassen hade jag nog aldrig vart i skolan (lite e ju bättre än inte alls :)
lisa hade jag sjukt kul med å de har jag fortfarande!! fin människa!!

när jag kom in tog jag en sån där underbart lång skollhet dusch :)
stod säkert i en timme varav 20 minuter stod jag bara helt still å lät den hårda strålen med skollhett vatten göra mirakel med min rygg å nacke...kanske kan jag tack vare det somna utan verktabletter idag :)

imorgon ska jag jobba och efter jobbet hoppas jag på att få träffa många från min spanska släkt :)
hahah thessan firar sin 30års dag imorn med sin släkt å förhoppningsvis e dom fortfarande igång när jag slutat jobba,saknar dessa fina människor(som thess e så snäll å lånar ut till mig :)
så håll tummarna för att dom e på partyhumör imorn:)

god natt gott folk!
btw nu ere inte så många dagar kvar innan tatueringen sitter där den ska :) om 11 dagar
väntar å väntar å längtar efter skisserna som henke(tatueraren) ska maila mig....
natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma

aa haha men killar är ju lite efterblivna så det tar väl ett tag innan dom förstår vad dom har :)



Har du spansk släky ;O

<3

2010-02-06 @ 07:45:14
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Sarah

HAHAHA, en ny beundrare? undra vem det kan va..... :D



btw det där med lång å varm dusch, , fan vad underskattat det är... ååå... ska göra så senare.. hihi.. du är bäst emms pemms.. never forget that!

2010-02-06 @ 08:10:37
URL: http://sarahbackman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0