emma -> saxnäs

snart ere dax! sammling om 6 å en halv timme...
ja gör som vanligt,håller mig vaken för att sova under dom typ 12 timmarna de tar upp me bussen...
nu er ju inget problem för mig att hålla mig vaken,eftersom att jag INTE KAN somna före typ fem å då ska ja ju typ upp så de känns ju dumt....
spelade in bäck idag så den kollar jag på nu,sen har jag även lets dance inspelat,å de e ju ganska tråkigt så då kanske man slumrar nån timme i soffan :)

sen väntar jag på att emma ska ringa,hon behöver ha lite hem-från-krogen-sällskap...
så man kan säga att jag väntar på jobb,för ja e ju typ en nattlig jävla jour telefon ahahahah

nä men tjolahopp gott folk! ere nått så ring på telialuren....
har även me datorn upp,tänkte att de kunde vara en nödvändig om kräken (läs jobbig konfirmand :) )
inte vill sova :)
japp även där uppe kommer jag ha "natt jouren" ...
hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0