by by magnus :(

e lite blödig just nu!
ja hatar farväl,de e inte min starka sida lixom!!
nu har jag precis sagt farväl via fejan,till magnus som åker på jobb i natt...
kommmer inte hem förns till hösten men förhoppningsvis blir det en resa till honom i sommar nån gång :)
även om vi inte alls ses jätteofta när han e hemma så känns det ju tryggt att ha honom hemma :)
men men om något speciellt händer i mitt liv får han ju åka hem,antingen om jag gifter mig eller om jag ska begravas,så ja konstaterade mycket snabbt att de e större risk att han får sjunga på min begravning än på mitt bröllop :)
nä ursh känns jobbigt att han åker!! grät t.o.m en skvätt när vi sa/skrev hej då (gråter en skvätt nu oxå :) ) hade ja inte vetat bättre hade man ju kunnat tro att de va nå gravid hormoner :)
hahah sluta smittas anso ;)

Kommentarer
Postat av: A

Meh vaddå, skylla på mig bara sådär ! ;-)

2010-02-05 @ 09:21:44
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0