å folk undrar varför det inte kan bli fred i världen!

ja fattar inte hur folk fungerar!
varför e folk så onda å elaka?? va tjänar man på att klanka ner på andra?
å va får man ut av att sprida lögner å falska rykten?
varför kan man inte glädjas med andras framgång å lycka?

en mycket god vän till mig,en fantastisk människa,snäll,omtänksam,rolig,hjälpsam å duktig tjej
har blivigt "stucken i ryggen"
  min vän är en sån människa som jag ser upp till så jävla mycket!
hon följer sina drömmar,sätter upp mål i livet å sen klarar hon dom ett efter ett :)
hon e så himla målmedveten å hon kämpar,de tycker jag e så jävla starkt!
hon brinner för sin armbrytning,å hon e så jävla duktig å kämpar med bra kost å tok träning:)
ja e så jävla stolt över henne för att hon e så duktig!
nu har hon "fått betalt" för allt slit å för de hon har kämpat med,hennes kropp e grym,å hon e stark som en oxe :)
hon kommer krossa allt i sin väg på kommande tävlingar,å det är hon värd...
vi som känner henne vet hur mycket hon har kämpat
(lixom mig älskar hon de goda i livet men hon har en högre karraktär än va jag har hahah)
hon har verkligen kämpat å jobbat hårt för att nå sina mål å hon e värd all sin framgång!!

självklart börjar ju då skitsnacket å alla avundsjuka rädda jävlar börjar baktala å jävlas..
nu ryktas det om hur vidare allt har gått sjysst till,eller om hon har fuskat sig till sin form,med steroider å sånt skit...
hur jävla kul e de å höra när man har kämpat som ett svin???
min vän e en sån människa som e glad för andras skull när de går bra,hon uppmuntrar alltid andra,
å det är väl så det ska vara eller??
nä i stället för att snacka skit om andra å tro det värsta,så bör man ju sköta sig själv!!
ursh va arg jag blir på skitsnack!!
ta för fan stocken ur ditt eget öga,så du ser ordenkligt innan du börjar pilla bort flisor ur andras ögon!!

Kommentarer
Postat av: YASMIN

Jaha! Gud, hellre det än att du själv har varit nära på att dö. Det vill ju vi inte!

Det måste ha varit riktigt tungt att se sin far dö, bara så där utan att göra något. :(



Haha tack så mycket! Jasså? Så din bror jobbar på Stcokholms universitet? Kanske får honom som lärare då haha! Men ska ju läsa juridik, men vissa kurser i just politik och så, så ja jag kanske får honom ändå som sagt.

Tack för ditt fina stöd!

2010-02-12 @ 07:55:37
URL: http://yasseh.blogg.se/
Postat av: Sarah

Du är sååååååå underbar Emma är sjukt glad å få va din vän.. puss

2010-02-12 @ 20:27:00
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: alicia

tyvärr är folk idioter! SÅ jävla missunsamma, men folk klarar inte av människor som har starkare karaktär, som kämpar och är duktiga. Så jävla tråkigt!

2010-02-14 @ 13:53:37
URL: http://fashionmeup.se/alicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0