vissa kollegor e mer döda än levande :)

kom på ett till sak som va sjukt kul igår me emma på jobbet...
vi gick runt å handla lite sista 10minutrarna för de va aplugnt i butiken
emma kommer fram till mig me ett julpapper(eller igentligen inte för de va prickigt;)
och ett snöre,å så frågar hon mig om ja tycker att de passar ihop...
ja va trött,hungrig å hade halsbrännan från helvettet + att ja fick ganska spsrsamt me luft,
så ja tror inte att ja gav speciellt mycke svar :)
precis då går hansa förbi..en kollega som inte e den kuligast gubben på bygget,han e ganska tyst å tråkig
å om han pratar han tyst å sluddrigt så ingen hör va han säger..
första åren på ica trodde ja att han hatade mig å första gången han helt plötsligt börja prata å berätta nån storry höll ja på att ramla av stolen av förvåning :)
han e inte heller så mycke för stil å snygghet,de syns framförallt i hans avdelning av butiken (drickat)
ingen plannering eller utseende tänk utan mer "här har den en plats" han ser inte när de e skitigt eller när listerna e paj,han har inte riktigt de ögat :)
därför va de ju skitkul att emma vänder sig till hansa,håller pappret å snöret intill varandra
å kör upp de i fejan på hansa å säger typ,de här passar väl ihop hansa,tror du inte att de blir fina paket??
hansa bara tittar på henne å jag börjar asflabba
å de roliga e att han bara tittar på grejerna tittar på emma,tittar på mig (vilket gör att ja garvar ännu mer)
han e helt tyst å sen går han ...
men emma e fortfarande lika glad å söt :)

Kommentarer
Postat av: emma

haha du gjorde min julafton nu :D haha :)



glad jul på dig fina emma

<3333

2010-12-24 @ 19:09:13
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Anonym

Hahaha, de där hade jag ju gärna sett live,hahaha! :)

2010-12-26 @ 21:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0