de e ju en grej kvinnor sysslar me å ja e ju oxå kvinna ju

ja tror att ja kanske e störd!
eller så e de ja tänker helt normalt,de vet ja inte!?

ja såg precis en förlossning (delar av) på "sjukhuset" på tv
asså aj aj aj å sjukt ont å apjobbigt,å lite äckligt å tankarna hade de vart ja så hade ja dödat
"pappan" å läkare å syrror för dom e där,för dom talar till mig,för att dom inte fattar,
för att dom inte tar bort smärtan,å jävla man som har satt på mig å satt mig i denna sits :)

samtidigt tänker ja alltid att de där vill jag uppleva!!!
ja vill dela upplevelsen i tystnad me alla andra kvinnor som genomlidigt en förlossning!
ja vill veta hur de känns!
jag vill se om ja pallar!!
ja vill veta om vissa av mina vänner som klagat som fan på smärtan e mesiga :)
en av mina vänner vrålade till mig i telefon... eller nä ja måste förklara bakrunden först...

vi hade många gånger diskuterat forlossningsvärk kontra menssmärta,min vän har alltid hävdat
att hon har haft förjävlig menssmärta,ni som hängt i min blogg ett tag vet hur ja har det,
min mor hade de som mig eller kanske värre+ att de inte fanns lika mycke tabletter å sånt när hon va ung
hon har alltid sagt att förlossningen va en baggis om man jämnför- de får stå för henne-

i allafall har vi diskuterat detta mycke ..å så blir de dax för förlossning,min vän ringer mig,ja har ingen koll på hur dags i värkarbetet det var men ja har för mig att vi bara pratade en gång å då hade hon fått epidural
hon vrålar i alla fall du å din mamma ljög de här e fan 1000 gånger värre än mensvärk!
haha ja va ska ja säga ja har ju inte ljugit för ja vet ju inte å smärtan e väl olika för alla alternativet e ju att min vän har mesgnällt när hon har haft en sån där "mensvärk" som går över efter en ipren (de funkar inte ens femte dagen för mig) :)
sen vrålar hon de roligaste ja hört från henne tror jag :)
"e inte den här ungjäveln sjukt söt då jävlar" mellan mina skrattatacker hör ja även hennes man å nån sjuksyrra garva som fan :) hahaha

hur som hellst e ja störd som vill va me om detta eller????

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha vilken rolig kompis! Det är preciiis så man känner! ;)



Nej du är inte störd som vill föda barn. Det är det grymmaste,mest förjävliga och alldeles underbaraste man kan vara med om.

2010-12-09 @ 09:02:08
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Mima

Klart du pallar! Vi e gjorde för det! Å om det skulle va nåt knas finns det ju hjälp att få!

Jag tycker det är det coolaste som finns! Jag skulle gärna föda barn lite oftare, men man måste ju ha plats å råd med dem åxå! =) Haha...



Nä, anledningen till att ja skrev här nere va att jag ju sitter här nere. Ingen bild. =)

Höns har vi inte, även om vi har plats för dom. Uffe vill ha, men inte jag! (Jag vet vem som får ta hand om dom, å jag har fågelskräck!)



Stor kram!

2010-12-09 @ 11:41:34
URL: http://mammamima.blogspot.com/
Postat av: alicia

HAHAHAH skön kompis! "är inte den här ungen söt då jävlar"

Nej jag tror inte du är knasig, de flesta vill väl ha barn? Och alla vet att det gör ont, även om alla har olika smärtgräns.

Vissa tycker det gör svinont att bli tatuerade vissa tycker det knappt känns.

Jag vill såklart ha barn i framtiden (med en argentinare har jag bestämt, de är fruktansvärt snygga.. öhh.. ja) men jag är så in i helvet orolig över smärtan.

Tänk om man typ ångrar sig när man ska föda? Bah.. nej det gör för ont, tryck på paus och spola tillbaka.

Fast ändå.. folk skaffar ju hur många ungar som helst så såååå ont kan det ju inte göra. Eller så är gåvan av ett barn mycket störra än smärtan.

Ja, så måste det ju va :)

Snöa inte igen hemma i Sverige!

2010-12-09 @ 17:30:03
URL: http://wonderlandalicia.wordpress.com
Postat av: Lavransolea

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-09-08 @ 14:32:02
URL: http://lavransolea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0