de e natt-ja e trött-men har för ont för att kunna sova-livet suger just nu-men de finns andra som har det värre!!!!

ringde vårdupplysningen tidigare idag,å deras "gissning" va att ja hade magkatarr,
och de e väl dom tankarna ja gått i oxå...
börjar sakta lära mig va jag kan äta, får ont va ja än äter men ja har lärt mig va ja inte får jätteont av
kokt mat e de enda som funkar å då menar ja jäkligt kokt!
till middag i dag koka ja mina makaroner i 20 minuter :) då funkade det
absolut inget fett då både svider det i strupen å smärtar i mellangärdet
soppa funkar å banan å vitt bröd samt yoghurt fast laktosfri ...
äh de e ju ingen lyxkost direkt men ja överlever väl?!
smärta e inte igentligen de värsta! ja har ganska hög smärttröskel å lär mig snabbt
"leva" me smärta, fråga min kiropraktor får ni höra :)
de värsta e att de gör ont å andas å att de känns som att ja inte får luft ordenkligt,
nu e de säkert inbillning för va fan ja lever ju alltså andas jag :)
men ja börjar ju även få hosta å de gör fett ont att hosta så de kanske vore smart
att besöka en läkare i alla fall!?
får se hur ja känner mig i morn!

ps har ja berättat att ja har köpt en bil?!
så jävla total frihetskänsla!
ja älskar att köra bil! å nu kan jag ta mig dit ja vill utan att behöva räkna in långa krångliga resor hem
(inget för nån me en mage som e keff!)
man kan lixom sätta sig i bilen å dra iväg till typ skärholmen om man har tråkigt
(en resa som tar typ en timme åt varje håll me 100 byten eller 10-15 minuter i en varm bil me skön musik :)
ja kan nu oxå plättlätt åka å hälsa på anso tjohooo :)

ja har inte tatt nån bild på vrålåket å ja har ju inget minne å e inte så bra på bilar men ja är ganska säker
på att de e en sån här bil ja köpt
alltså en ford focus 2000



fast mi e BLÅ!fast nu e den snövit :)
de e nog därför ja inte känner mig hundra på att bilen ser ut såhär :)

här e två bilder till på "bilen" (alla bilder e tagna från blocket)




Kommentarer
Postat av: Annso

Fan vad jobbigt! Om jag inte hade käk/tandvärk från helvetet så skulle jag lätt ta din magvärk också! Hopaps du går till läkaren så du får ordning på det där nu?!



Fin bil, fixa magen så vi kan ses! ;) Och om inte annat så vet du att du är väldigt välkommen här på Julafton. <3

2010-12-08 @ 08:52:37
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Tess

Nice bil! :) Ta dej till doktorn så får du piller ;)

2010-12-08 @ 17:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0