tisdagen som sömntrollen tog :)

"operation skönhet" varför kollar ja på det för? fy fan så äkligt!!
dom visar typ bukoperationer å  sånna operationer som gott snätt där allt e typ varigt å snuskigt..
varför visar man sånt på bästa sändningstid??????????
de finns typ inget annat att kolla på ju :/
funtar på att gå å sova igen,har ju bara sovigt mellan 03.00-17.30 hahahahah
sen låg ja kvar å prata i telefon till 18.30 typ
pratade me min fantastiska vän sara som e livscaotch(stavning?)
hon e dessutom utbildad i kbt å meditation å sånt och vi e ganska överäns om att ja behöver
lite sånt nu,känner ett lugn bara efter att ha fått prata me sara
hon e så himla varm å hjärtlig å me ett hjärta av guld!
ja e så tacksam över att få ha henne vid min sida!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh tack du fina, underbara Emma!Jag fick inte igång telefonen förrän 01:30 på kvällen, när den laddat helt klart. Och massor av diskussion med kära operatör Tre, som vägrar ge mig en ny telefon, trots att jag skickat in den 4 ggr. Blää..

Tur att man har dig då lilla Emma, som lyser upp i mörkret. Jaa vi måste ses nu och start in action!

Pusss på dig

2010-12-29 @ 17:09:16
URL: http://www.livscoachsara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0