oj oj hott ämne idag!

min första kyss !!
under sanning å komfa :) men hallå den va aldeless pärfa kan ja tala om
den va så där lagom fartig,het,inte slabbig,men inte torr,absolut inga tänder å inget gick fel..ren njutning :)
än idag gämförs faktiskt alla me min första kyss å än så länge har ingen överträffat!
nån har väl vart jämnsides min ingen har kommit om haha
ja älskar verkligen att kyssas! de e fantastiskt,härligt,underbart å gosigt!!
å helt ärligt skulle ja dejta nån som kysser dåligt eller om man inte e kompatibla kyssare lixom
då skulle de ALDRIG bli ett förhållande!! asså ja e seriös de skulle aldrig funka!
kyssar å mys e för mig viktigare än sex!
FREDRIK va i alla fall den första ja kysstes med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0