något ja ångrar

ja har en liten regel att försöka att inte ångra saker ja gjort,
å ja försöker oxå se till att inte behöva ångra att ja inte gjort saker å ting!

men....självklart finns de massor ja ångrar, både smått å stort!
ja ångrar att ja inte tog plugget mer seriöst vilket ja hade gjort om jag hade stått på mig å vågat gå mot strömmen å valt ett gymnasie som va mer estetiskt,men de gjorde ja inte...

ja kan ångra att ja inte va hemma när pappa åkte till sjukhuset för sin operation
att ja inte fick säga hur mycke ja älskade honom innan han opererades å sen dog
att jag inte va mer hos honom när han låg på sjukhuset

ja kan ångra att jag inte höll kontakten bättre med hanns släkt,vist har vi kontakt men de finns vissa språkbariärer å där kommer nått mer ja ångrar in,varför har jag inte lärt mig italienska flytande,
ja hade ju ett vackert språk GRATIS!

ja kan ångra att ja inte va starkare under grundskoletiden,framför allt dom första 6åren,
hur kunde ja låta folk trampa på mig så hårt?! å hur kunde jag dessutom ta ut min ledsamhet på mig själv genom stört ätande,vilket sen berädde vägen för fortsatt mobbning å ett liv i en kropp som ja alltid hatat???
-nu tänker väl många ,men gör nått åt det då! sluta gnäll!!
ja de  e sant ja borde ta tag i det igen men de e så tungt å ja e så långt ned å förstörd redan,
så många år av osunt levene!

när ja bodde hemma å jobbade för busslink under mer eller mindre 2 år,betalade ja inte en spänn hemma,
men ja fick ut mellan 20-25000 rent i månaden...som ja brände på?????
inte en spänn sparad!!! de kan ja ångra! ja hade ju kunnat äga nått idag..
men ja äger ju mitt eget liv i alla falll :)

nä helt ärligt man ska inte ångra sig hela tiden de e dum!!
man ska leva i nuet minnas dået me glädje, å man ska ta emot framtiden me öppna armar
vi går i llivets skola å vi lär var sekund så länge vi lär lever vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0