mina rädslor...

ja e mörkrädd jävligt mörkrädd! ja e rädd för de som finns i mörkret!
ja har inte alltid vart det,eller ja har alltid tyckt att mörker e obehagligt men min rädsla exploderade
å blev enorm efter att när ja va typ 15år blev hotad av en obehaglig filur som fanns i min mammas bekantskapskrets... ett fyllo som under ett par år teroriserade vår familj..
han va ganska trevlig när han va nykter,men han hade stora problem å när han va full visades hanns störda sidor.. min mamma jobbade me denna människa å är ju en snäll å go kvinna vars vilja va att "hjälpa" honom
han ringde dygnet runt,kom ofta hem till oss full som ett as,en gång höll han på att köra en kniv i mig(minns inte varför)
han har hotat familjen me pistol,han har hotat,gapat,skrikigt,å han har slagit sönder saker i vrede...
bland de sista han sa till mig va
"se dig alltid över axeln,när du minnst anar det  ska jag smyga upp bakom dig å våldta dig i mörkret"
nu 15-16 år senare fattar ja ju att de aldrig kommer ske, men ja kommer alltid fortsätta tycka att mörker e obehagligt!

ja er rädd för ensamheten,ja trivs inte ensam,jag e sjukligt översocial! :)
ja vill hitta nån att dela mitt liv med!
ja e rädd för att dö ensam,utan att ha gjort nått viktigt av mitt liv...

ja e rädd för getingar!
troligtvis för att ja e alergisk mot dom :)

ja e rädd för att vara för rädd så ja inte lever livet till fullo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0