ja har en bra dag idag!

minimal smärta,å magen mår ganska bra,ja vaknade pigg å full av energi :)
har tvättat idag å sen åkte ja iväg in till söder för att möta upp min gamla barndomsvän anne
vi lärde känna varandra i ettan när vi börja skolan å sen va vi väl typ oskiljaktiga
i nio århon å ja har vart me om mycket å vi har delat mycket så som,
skolan,sommar,semestrar,glädje, sorg,första ciggen,första fyllan,första kärleken å första kyssen
(inte mellan varandra såklart men anne va me när ja blev kär första gången å faktum e att min första kyss
e oxå annes första kyss:)
vi har delat smärtan av att förlora en far,anne å jag har gjort så jäkla mycke skoj å tyvärr gled vi ifrån varandra
men äkta kärlek å vänskap rostar aldrig!

ja här e en bild på min vän visst e hon söt? :)





de e btw anne som har flyttat till kenya( fast e hemma för att fira jul)

vi har ägnat eftermiddagen åt att prata,gått igenom va som har hänt i våra liv sen juli :)
å sen gick vi å åt hallå ja åt riktig MAT för första gången på 10 dagar :)
de va gott, pastasallad me kyckling parmaskinka å fetaost mmmm mums!
vi åt på en italiensk restaurang å dom sålde även en italiensk kaka som jag älskar!!
panettone eller igentligen e de pandoro som ja gillar å som ja oxå köpte :)





de e som sockerkaka fast inte lika sött å fluffigare lixom
pandoro som e min favorit är bara brödet medans panettone innerhåller
typ russin apelsin bitar å grejer de finns även dom me olika krämer i
man äter den me nån sorts vaniljsocker till å de e apgott :)
ja äter det två ggr om året julafton å juldagen ...men nu har ja fuskat hahah


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken tur att dte är bättre med magen :)

kramar

2010-12-15 @ 22:15:43
URL: http://missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0