en liten paus...

imorgon bär det av till uppsala för ett litet helgläger,
de e ett läger för dom äldre ledarna i vår verksamhet i kyrkan,dvs vi e 12 goa vänner som känner varandra väldigt bra som åker å de ska bli jävligt kul!!

ja kommer inte ta med datorn och blogga från min lur e ju inte ett alternativ :)
mitt internet fucka ju ur förra sommaren å då gjorde ja nå tappra försök att blogga från min cp-lur
här e ett av mina inlägg,ja asgarvar varje gång ja läser det!! å ja känner verkligen frustrationen :)

ja ger upp!!!!

F SLIPPERMÄH VAFAN MAN MÅSTE JU ÖVA LIXOM DE JA INTE FATTAR E HUR MAN SUDDAR ÄÅ DE E JU BRA ATT KUNNAI!!! OM NÅGON SKUL-LE S  SITTA PÅ LUTELITE (LITE) BRA INO+SLIPPER NI+++++++++F SÅ    JO DE JA VILL SÄGA ÄR ATT O+M NÅN VÄNLIG SJÄL KAN LÄRA MIG Å SUDDA SÅ SLIPPER NI LÄSA KONTIGA REBUSAR;)  SHIT VA JA SUGER PÅ DETTA GODNAGT= GOD NATGT! ÄH RÖÖÖÖV

men men man vet ju aldrig :) om inte annat handlar de ju bara om ett par dagar
å min blogg lär ju inte vara livsviktig så ni klarar er nog ;)

Kommentarer
Postat av: julia

hoppas ni får de mysigt!!! vi borde ses under jul, är hemma ett tag så vi kan väl boka in nån dag :)

2010-12-17 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0