de här får mig att må bra

ja mår bra när jag är med mina vänner! eller när jag pratar me dom eller fejar :)
ja mår bra när folk omkring mig mår bra
ja mår bra när folk gör oväntade snälla å trevliga grejer,typ reser sig för en gammal å söt
gubbe på bussen,då kan ja le i flera minuter å ja mår bra när ja ler :)
ja mår bra när de händer grejer "mot" sånna som ja inte gillar på grund av dom har störda värderingar
asså inte hämska saker men typ när carola fick fetspö i eurovision av lordi hahahahahahaha
de mina vänner e humor å får mig att må sjukt bra :)



fattar ni inte hur underbart de e att fröken fin fisförnäm å självsäker får råpisk av ett jäng
finska monster hahahahahahahahahhahahahahahah



ja mår bra när vintern e över när snön har smält,vägarna å gräset har torkat,å solens strålar värmer mig
fast ännu bättre mår jag när jag ligger i en skön solstol på en öde strand(e stranden inte öde tycker jag att de e jobbigt att ligga där å tjocka mig :)
men ja mår bra av att ligga där i värmen å höra vågskvalpet å smekas av ljumma vindar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0