bra eller anus?!

ja tycker detta me fejan e lite knepigt!
*problem ett, e ju att även om jag e jävligt öppen så kanske jag inte vill dela me mig av allt till alla!
ja vet att man kan sätta spärrar men de tar ju svin lång tid å göra nu,man borde kunna göra deti samma veva som man godkänner någon!
* problem två,att om nån polare ramlar bort blir man,läs jag orolig att jag gjort nått!
ja tycker att man borde få nån notis när folk försvinner så man inte bara kan smita iväg obemärkt..
fast de skulle ju då bli problem tre i min lista,att man inte kan smita iväg :)
ja tror att man tar fejan lite för seriöst ibland!!
men de e ju super att man kan hålla kontakt me sina vänner som man inte hinner å inte kan träffa av olika anledningar...
vissa önskar jag dock att man fick träffa istället! :)

om vissa som har försvunnit fortfarande läser min blogg så kan ja bara säga ????
fegt att inte våga säga varför,ja trodde vi va vänner!!
ps detta gäller inte er som försvann helt från fejan,hoppas att ni kommer tillbax snart :)

äh skit samma varför bryr jag mig!?
de e ju sånt här ja inte ska lägga min energi på ju!! utan ja ska lägga min energi på sådana som jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0