ambitioner..

ja e lite skitzo på den punkten :)
ja har höga ambitioner ...vissa dagar å andra dagar skiter ja verkligen i det
ja har otroligt höga ambitioner å krav på mitt arbete,jag vill alltid göra mitt bästa
å jag blir asnojjig när jag inte hunnit allt jag borde( eller de ja tänkt å plannerat,vilket ibland kan va lite overkill)
ja har höga krav på hur jag är mot mina nära å kära...och på hur dom e mot mig!
man kan nog behandla mig ganska illa utan att ja lackar men när man väl gjort bort sig totalt då e man körd hos mig..
de kanske låter ganska konstigt men ja har ganska sjuka krav på mina vänner,
lika sjuka krav som ja har på mig själv!
men man har oxå ganska mycket att hämta om man e vän till mig :)
ja har byggt upp ett jävligt speciellt "nät" av vänskap runt om mig och de e min styrka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0