helgen i ord

vilken dag! länge sen ja fick så mycket uträttat :)

mamma hämtade mig efter jobbet (hennes jobb altså,ja har ju semester :)  )
sen åkte vi hem till henne så ja kunde få ta bilen :)
*sen bar det av till kungens kurva för ett besök på systemet här ska de göras bål..ja å så lite azti oxå :)
*sen in på media markt för att köpa ny sterio ja älskar den!! snygg å helt okej :)
fick me mig lite bra å ha grejer oxå (ny hands free,lite hörlurar å kablar så ja kan kopla datorn åipod å grejer till sterion )
* sen åkte jag bort till emmas jobb (lidl) å köpte båltilbehör ,chips,gurka å dipp å grejer :)

sen åkte jag å besökte emma ,bror å söt emelie :)
fick emma å klippa mig
   (så emma din lilla fegis du klarar dig denna gång ;)  )
vi kapade väl typ 3 decimeter eller nått så nu känner jag mig jävligt korthårig :)
e ju van med att håret slutar under rumpan men nu slutar det straxt åvanför å de känns jätte skumt :)
fast å andra sidan va de ju slitet å nu e de snyggt,å jämntjockt överallt!!
å ja ,jag vet att man inte kan påstå att man har KORT hår om de slutar vid rumpan hahah

imorn e de dags för den årliga födelsedags festen :)
de blir inte så många iår eftersom ja har det hemma å bor ganska litet,men de kommer bli superparty i alla fall för de e ju bara grymt folk som ska hit :)
alla mina snygga killkompisar å alla mina upptagna tjejkompisar hahah man ska inte vara dum för då blir man bas de sa alltid min pappa å de va en smart man :)


på söndag ska jag iväg till ulriksdals slott på middag..
inte på slottet altså, så kunglig e jag inte :)
men min gudmor jobbar där så mina gudföräldrar arrenderar ett jätte fint hus inne i slottsträdgården...
de ska bli underbart att få träffa dom,vi ses aldeles för sällan!!
så vackra människor! :)

nä natti natti nu ere dax att sova så man e på topp imorn! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilken tur att jag klara mig den här gången :D

borde tacka emma för att hon rädda mig ur situation haha :)



såklart jag ska bli skolans duktigaste elev,

så jag kan bli den duktigaste frisören,

och ge dig den finaste frisyren :D



nej du kom överens om det, inte jag ;)

tihih <33

2010-08-28 @ 07:30:04
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0