meningen e att man ska läsa en blogg! eller???

okej så här e det!

*om du inte är min vän
* inte läser va jag skriver
*kommenterar för att hamna på en töntig lista,som inte säger nån ting annat än att du inte har respect för en annan människa
*eller om du e här inne av nån annan anledning än att du gillar att läsa de ja skriver...så kan du DIREKT klicka på de stora kryset uppe i högra hörnet å sen aldrig mer se bakåt!

visst e de kul å spännande när man helt plötsligt får massa nya läsare från ingenstanns..
som dessutom kommenterar!!
men ärligt talat!
de första ja reagerade på va att ja igår hade skrivigt ett inlägg om va jag skulle göra under dan..
och så har jag fått en kommentar på inlägget från nån brud som håller på att klättra på "listan"
"hej! va ska du göra i dag då?"
sopa!!

 ja va inne å kommenterade tillbax att de hade hon vetat om hon hade läst inlägget...
asså ja hatar ytliga människor som klampar på andra!!!

igår kväll fick jag en plötslig atack av panik,ja får de ibland ...
minnesbilderna från hur min far dör framför mina ögon tar över å de gör så ont så ja knapt kan andas..
ja e van för detta e något ja brottats med i så många år
ja kan inte själv styra det,men de hjälper att skriva av sig eferåt
så igårkväll skrev jag ett jävligt jobbigt inlägg (grät när jag läste det nyss)
min fantastiska vän alicia har skrivigt en så himla rörande kommentar
som ja tackar så himla mycket för!! den värmde mitt hjärta!! å alicia e en av dom rakaste jag känner så ja vet att hon menar de hon skriver
TACK ALICIA!
ja hade oxå fått 2 andra kommentarer
"hur e läget? :) "   och typ...
" ja har slutat gymnasiet...bla bla bla...."(kom från samma brud som ja skrev om tidigare)

asså ibland e folk verkligen skitiga! ja fattar att vissa bara lever för listan,mest kommentarer,å mest läsare...
men ni kommer aldrig att vinna i långa loppet för att folk kommer aldrig stanna hos er!
ni e falska å ytliga å ni kommer att trampa så många på tårna!!

ja har hellre en liten meningslös blogg, som folk läser på riktigt
än en lossas blogg.......

ett stort tack till er som läser på riktigt å kommenterar på riktigt!
ni vet hur ja funkar! nii vet att jag kommenterar tillbaka å att ja gör det för att ja vill,
alltid från hjärtat.....ja vet oxå att de inte e lika viktigt för alla men varför göra något halvhjärtat??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0