hej soffa hej tv

idag e det den stora slappar dagen!
ja har ju semester å idag tänker ja fan inte byta om från pyamasen :)
nä jag ska vara ett me soffan å tvn hela dagen å kvällen !!!!
kollade in tv tablån å insåg att de inte går nått vettigt på tv ikväll!....
tills jag såg att klockan 2100 på 6an går en gryyyym film 

Da Vinci-koden

Amerikansk thriller från 2006. I rollerna: Tom Hanks, Audrey Tautou, Ian McKellen, Jean Reno och Paul Bettany. Regi: Ron Howard. Den berömde symbolforskaren, professor Robert Langdon är på besök i Paris och kallas till Louvren. En intendent har mördats i museet och lämnat efter sig ett mystiskt spår av symboler och ledtrådar.

den ska jag se!


imorn ska de shoppas inför ferren på lördag tur att min mamma e snäll å lånar ut sin bil till mig!
ska på systemet å köpa ..ja sånt som man köper på systemet
sen ska jag till media markt å köpa en "musikmaskin" min nuvarande e ju liten å paj :)
å sen blir det nån affär för inhandling av chirrebirre å annat nyttigt :)

fridens på er!!


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha jamen precis! Livet är inte kul om allt bara är en dans på rosor.. :D



vad ska du göra ikväll?:)

2010-08-26 @ 15:56:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0