livet som följer....

så va jobb helgen avklarad å nu e de bara måndagen kvar sen ....SEMESTER!!
shit så härligt de ska bli! :) även om de inte e så lång semester så är den välkommen!!
tisdag kommer familjen  å släkten hit å äter tårta, dom får inte komma på onsdag när jag igentligen fyller år för då har jag annat för mig hahah
onsdag startar ungdomsgruppen å eftersom jag har semester så e det the plejs to be!!
mina two brothers from another mother kommer dit för första gången vilket glädjer mig som fan!!
känns helt självklart att vara där då !
å vart skulle ja annars vilja fira min födelsedag om inte bland mina ungdommar å vänner?! :)
torsdag blir de bara softa förhoppningen e att det e fint väder så man kan få lite färg på nosen !
fredan måste det väl bli lite shopping inför lördagen då de smäller :)
de kommer hit ett jäng polare å vi får väl se hur det går :)
förra året fylde jag 30 hade hyrt lokal å kunde bjuda typ alla ja ville,inbjudningslistan va väl på typ 120,å ja tror att typ 100 va där ?! de va en grym fest!! ja har mycke vänner å ja älskar att ha dom omkring mig!!
ja har alldrig vart sån som tänker -hur går den å den ihop- eller brytt mig om ålder,kön .... ja ni fattar...
de va 100 jävligt blandade människor å därför blev festen super...
i år blir ja 29 (:) ) å behöver därför enligt regelboken inte ha fest...fast de e ju kul me kalas !!!
så därför blev de till att banta ner listan jävligt hårt!
festen blir ju hemma i mina 44kvadrat haha de kommer bli trångt!! men dom bästa kommer ju så jävlar här ska de röjas! :)
söndag när vi väl slutat å festa så ska jag va bakis å död :)
sen börjar ja jobba igen... kör en liten mjukstart efter semestern...
jobbar måndag å sen har vi inventering på tisdag å sen jobbar jag onsdag torsdag fredag lördag söndag måndag
puh de va t.o.m jobbigt att skriva alla dagar fatta då att jobba dom,nä fy fan!!!
ps anso du ska fan hit! hoppas du fattar att ja står vid mina ord?! kommer du hit så betalar ja din bulle hem!!!! ;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Naaaw, gulle du! Jag hintade gubben lite snyggt om din fest och han vrålade rakt ut : du lämnar INTE mig själv med sex ungar!!



hahahah får väl se om det går att ordna ;)

2010-08-23 @ 12:25:26
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Sarah

Det kan väl inte stämma att du sett min farsa lira när du var 16? han spelade itne i band då...

2010-08-23 @ 14:00:48
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Japp, även momsen ska komma. Kan ju kanske få iväg en stor till en kompis, en liten till morsan. Men då är det ändå 4 kvar :p Får se till helgen.

2010-08-23 @ 14:20:04
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Sarah

4 år sen kanske =))) hihi

2010-08-23 @ 14:22:18
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Emma

ha en underbar semester emzingen,

men på lördag lär det bli VILT haha :)



iof det har du verkligen rätt i :)

oj är allt bra med knäet nu :O



kram

2010-08-23 @ 14:39:57
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0