om man drömmer om ormar handlar det om de manliga könet enligt drömtydare...

ja e verkligen bra på att inbilla mig konstiga saker! :)
ja ligger i soffan å kollar på tv,plötsligt hör jag ett ljud de låter typ som ett väsande..
min första tanke är -helt rimligt- att jag har en orm i lägenheten,ja menar man har ju hört om situationer
där folk har hittat en orm typ i toan,då den e "tam" å har rymt från grannen :/
nu e jag fan övertygad om att jag har en orm hemma!! ja eller inte?!
kommer ju inte kunna somna inatt! vilket ja inte skulle kunna endå...japp emma lider av sömn problem!!
alltid natt mellan to->fre  å när ja jobbar helg,allt bara för att ja ska upp mycke tidigare än vanligt,vilket gör att ja nojar som fan över att ja inte kommer vakna i tid å försova mig...
*suck* ja e såååå trött!!!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Helt rätt, bilden är tagen exakt ett år efter konfirmationen 2005... Fan vad tiden går! Farsan lirar i Backstreet, men inte lika aktivt som de andra... han är lite lazy :p hah

2010-08-23 @ 13:18:13
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: Emma

emma jag lovar att komma och döda ormen om det nu finns någon ;) vi får hoppas på att det inte finns en.



såklart du ska komma på vårt bröllop :)

har redan bestämt datum och plats haha.

<3

2010-08-23 @ 14:37:42
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0