att bygga ikeabyrå e nog typ lika kul som en böld på pungen!

åkte till ikea me emma idag..
elleer först va vi på värmdö å köpte en cykel till henne men sen va vi på ikea.
ja har ju länge tänkt att köpa mig en byrå för att skaffa mig mer förvaringsplats..
har kollat lite på nätet å hittat en som ja tycker om så då va de ju bara att slå till :)
de står att den behöver viss montering å de fattar väl jag oxå men ja hade ju inte räknat med de som komma skulle hahah
ja kom hem me mina två aptunga paket å äpnade upp dom å höll på att börja gråta :)
ja har nog aldrig sett så många delar å skruvar å i beskrivningen va det bara
pedagogiska(????????) bilder å de enda jag förstod va att ja aldrig skulle få ihop den själv!!!
eftersom fejan e grymt så sökte ja hjälp på fejan :)
de ena ledde till de andra å 30minuter senare va min granne sara å en gemensam vän till oss,lisa uppe i min lägenhet redo för terapiarbete :)
TRE timmar senare å en flarra vin senare stod byron på plats :)
vi kvinnor e fan grymma :)


så här ser den ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0