svaga människor snackar skit!

vissa av mina vänner e så jävla omogna! å nu pratar jag inte om mina yngre vänner,nä ja pratar om folk i min ålder...
att man orkar snacka bakom rygg på folk,å inte stå för va man tycker å va man har sagt!
så jävla patetiskt!!!!
ja kan ta mycke å folk kan säga mycket till mig-till mitt fejs-
men när folk snackar bakom rygg då ser ja rött!!!

nu tänker många... *men emma du snackar ju oxå mycket "skit" om folk*
ja de e korrekt! ja snackar mycke de vet jag å de vet alla!!
men ja snackar inte om sånt ja inte kan stå för,å när ja pratar "skit" så vet personen allt som oftast redan va ja tycker...vilket gör att ja inte tycker att de e skitsnack
å ja pratar fan inte skit å sprider massa osanna rykten...eller gör bort mig å försöker få me andra på min sida genom lögner å skitsnack
jävla fjantar väx upp!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man ska inte säga sånt man inte kan stå för :)



Men du ska få en present också :)

ska hitta något skojsigt,

skulle köpa hela världen om jag vore så rik :D



Kram på dig <3

2010-08-19 @ 08:11:13
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0