vem e din nästa å hur mycke dumknullar du henne??

hur e de möjligt att hinna allt man borde hinna??

på andra sidan världen inne i skogen mitt i ingenstanns i ett samhälle av hyddor
ser världen annorlunda ut!
där antar jag att man lever i nuet,tar dagen som den kommer,
att dagen går till att samla föda ,
å sen kan jag tänka mig att själva måltiden är viktig att de e riktig gemenskap å att de sjungs å dansas
skitsnack å sånt skit existerar inte,mode är helt obefintligt,folk ser ut som dom gör å de kvittar....

hon har jag ångest varje dag...
ångest att hon inte hinner träffa alla som vill ses,
ångest över att hon inte kan hjälpa alla som behöver hjälp,
ångest över att inte göra tillräckligt bra ifrån sig på jobbet,
ångest över att inte vara omtyckt,
ångest över sin hälsa,
ångest över allt nån nära  ska dö,
ångest över att hon själv inte kommer vakna imorgon om hon går å sover nu...

för varje dag läggs tyngre bördor på henes axlar..
ansvaret på jobbet blir större,de förväntas mer,
de förväntas att hon ska vara glad,trevlig,hjälpsam
hon ska lyssna på sina vänner,
å  ska säga va hon tycker å sen ska hon ha dåligt samvete för att hon e rak
å sårar folk på vägen... 
hon bör vara tilljänglig dygnet runt,vem annars skulle man ringa kl  0340
när man e på väg hem från krogen å vill ha sällskap???
klart man kan ringa kl 10 fast man vet att hon sover då
 (för ja e ju vaken å har behov av att prata)
om man behöver låna pengar e hon den pärfekta,
hon har alltid pengar å e  för snäll för att säga nej å skulle aldrig fråga efter pengarna sen ...
man kan låna hennes grejer å aldrig lämna dom tillbaka,
man kan ha sönder hennes grejer å rycka på axlarna,
man kan lova henne grejer som man inte håller ...å fortfarande vara hennes vän
man kan dumknulla henne helt å hållet de e väl okej?!:....

ibland vill hon bo i en hydda mitt ute i ingenstanns...fast hon skulle sakna att bli duknullad...

Kommentarer
Postat av: Annso

Nämen, bästaste Emma! Vad är det för dumheter jag läser?! Vem behandlar dig så? *'arg'*



Tell me and jag ska giva dom på moppo!



<3

2010-08-16 @ 09:01:32
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Annso

Då tycker jag du ska kapa vänskapsbanden med dom 'vännerna' och sen maila mig och berätta vilka dom e... moahaha



Och duu, vad sägs om en dejt på Tisdag? Gubben jobbar och är hemma till fem ca. Efter det skulle jag utaaaan problem kunna lämna hemmet för att dricka ett glas vin och kanske tom käka ngt med världens bästa Emma! =) Typ Stekpannan? Eller whatever, men vi måste fira att vi fyller år ju ;)

2010-08-16 @ 16:31:10
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0