underbara dag kväll å natt :)... imorn bakis ....

dom bästa kvällarna e alltid dom spontana å helt oplannerade :)

ja satt ute på balkongen på dan idag å ringde lite samtal till släkten för att bjuda in dom till mig när jag fyller år..
så sitter ja där i solen å pratar me min fantastiska mormor,å plötsligt piper de till i mobilen..
medelandet kommer från snygg martin :) japp han heter så i min lur
snygg martin skriver i alla fall att han å hanns syster har planer på att festa hemma hos mig under kvällen:)
å att även moa kommer med...
ett par timmar senare dyker dom upp .
för er som inte känner dessa människor så kan jag medela att de e lätta människor me en stoooor dos humor
vi har pratat ,skvallrat,skrattat å tömt glas efter glas :)
tills julia kläcker iden om att åka till pizzan,de gjorde vi...

ja har en hatkärlek till pizzan å folket som hänger där, fast de e ändå kul att komma dit!
mycke av folket som hänger där uppe e ju folk  som jag har haft en del despyter med i mina yngre år men som på senare år har bett om ursäkt för saker dom gjort....
andra är sånna som ligger i konflikter me mina vänner , ja ni fattar tullinge e ett litet jävla skithål där alla känner alla både på gott å ont...

hur som hellst kvällen va mycket trevlig å ja har träffat massa folk ja tycker om
den yngre generationen fortsatte vidare på efterfest medans tant emma bestämde sig för att åka hem
så ja lyckades bli inkastad i en taxi å avsläpt hemma, tack klasse för det! :)

när ja kommer hem börjar jag summera kvällen i ett blogginlägg (detta)
samtidigt som ja börjar laga lite fyllekäk :)
plötsligt ringer luren å i andra enden hör jag min älskade magnus ,magnus bor å jobbar på cypern å ja saknar honom som fan!
ja vet att han e hemma över helgen för att närvara på ett bröllop (grattis fru maria)
men att han ringer mig å säger "emma kom ut ja står nedanför din balkong"
jipppie!!!!!
OCH han har bäste bob å smarriga johan me sig :)
men framför allt åh magnus,gos å fin magnus så härligt att träffas!!!!!!
lyx kväll,de enda som skulle kunna toppa nu e att min drömprinns rider in i min lägenhet på sin vita häst :)

medans ja skriver detta inlägg å då ja skrev att vissa gick vidare på efterfest fick ja direkt minnen från en gammal kär låt i huvudet
 
http://www.youtube.com/watch?v=3DRc50X5dwM


låten görs av gaston bros och detta e min absoluta favvolåt som dom gjort
de fiffiga me gaston detta gotländska bandet är att mina kusiner på mammas sida är kusiner me två av band medlemmarna fast på mina kusiners pappas sida altså :) krongligt?? ja lite kanske,men de e altså inte mina kusiner fast dom e ju bra ändå :)
hur som hellst de e en fantastisk låt så lyssna på den!!

nu tänker ja inte vänta på prinsen längre nu går ja å lägger  mig natti natti :) 


Kommentarer
Postat av: Annso

Va? Me ndå är det isf du och Mima som har "fel" webbläsare ör när jag kolalr så ser allt ut som det ska :/

2010-08-15 @ 20:46:59
Postat av: Emma

lät som en suepr kväll ju ;D

juste vad önskar du dig i födelsedagspresent :D?

kram på dig

2010-08-17 @ 18:07:35
URL: http://MissPerfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0