adios alicia!

försov mig till jobbet idag...somnade ju lixom sju å vaknade när ja igentligen skulle ha gått :)
hatar å försova mig så där! man blir ju keff hela dan sen,känns som man blivigt överkörd lixom...
lägg på en rungande mensvärk på de oxå och värme..å så lite kaos å krissamtal på jobbet...
grejt!
åkte hem från jobbet å tänkte ,glöm,aldrig i livet att ja åker på fest ikväll
ja gör det inte! ja vill bara "knarka" å lägga mig på soffan å DÖ!

men så kom jag hem,drog på mig sol linnet medans maten puttrade på spisen :)
tänk att ja e så enkel,att de behövs så lite som 30 minuter sol på min nos för att ja ska bli reloded :)
ja käkade å kasta på mig festblåsan å skicka lite glitter på ögonlocken å lite färg på fransarna å begav mig..
 inte fan hade ja kunnat missa alicias avskeds ferre!!!!
på måndag flyttar nämligen fina fina alicia till barcelona :(
häng me hennes liv via hennes blogg...

http://wonderlandalicia.wordpress.com/

vi hade supertrevligt! alicia e precis som mig hon har många vänner å ingen e den andre lik :)
känns lite surt att ja hade så ont så ja bara lyckades hålla ut till 2330 innan ja satte mig i en taxi å åkte hem...
de känns som ja fortfarande e kvar där borta ...för de luktar fortfarande alicia :)
gumman ja älskar din parfym!!! å den verkar gilla mig för den sitter alltid kvar :)

hoppas att du får det super där nere!! va dig själv på alla sett ;) de e ju fantastisk!!
å ja kanske dyker upp när du minnst anar :)

Kommentarer
Postat av: alicia

Det var så himla kul att du kom förbi! En kämpe som trotsar våra härliga kvinnliga besvär :P

Ha det bra du med, och vi har ju fejjan och bloggarna! Puss å kram

2010-08-15 @ 19:48:47
URL: http://wonderlandalicialicia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0