toppen helg me världens bästa människor!

gårdagen blev helt klart super!
allt va som de skulle!
* mycke folk bara fantatiska människors
* folk festa som fasen 10l bål gick nästan åt och all bålfrukt va uppäten å de e nog förklaringen till att folk har små luckor i minnet :)
*inget bråk utan bara skoj å trivandes :)
*åldern 17-34 helt pärfa de e precis så de ska vara :)
*å så massor av kärlek
ja har sgt de förr men ja säger det igen
JA HAR BÄST VÄNNER I HELA VÄRLDEN!!!!!


idag har jag vart seg som fan...märkligt!?
men har vart på middag hos mina gudföräldrar å ätigt en supergod middag

info till sarah ...grillad tunn kycklingfile`och fläskare` med potatis å rotfrukts låda,och peperonata
(en gryta me typ lök,vitlök,paprika,tomat å massor av kryddor som du kokar länge å me kärlek på italienskt vis :)  )
till det serverades även hemmaodlade tomater å hembakt bröd å så äppelkaka till efterrätt ..
sug på den du ;)

älskar mina gudföräldrar! varmare människor får man leta efter :)

nu ska jag sova, helvettes veckan e på ingång .. jobbar nu må till må
så uppdateringen lär ju suga något!

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Tusen jätte tack fina Emma för att jag fick komma til till din fest ! Jag hade en super rolig kväll och fick äran att lära känna lite nytt folk oxå, sånt är alltid trevligt ! Som sagt,du har verkligen super goa vänner ! Jag ser fram emot vår dejt nästa vecka,det ska bli hur kul som helst ! =) Försök att inte slita ut dig helt den här veckan nu gumman,vi hörs !! Kraaaamar !

2010-08-30 @ 12:25:50
URL: http://jennytranar.blogg.se/
Postat av: Sarah

Antar att det är jag Sarah som du menar.... låter FETTT gott, verkligen. Rotfruktslåda är helt klart underskattat!!! Här blir det revbensspjäll i vanlig ordning, inom 10 min.... mmmm...



Tack som fan för i lördags, kul att det vart så lyckat! Puss, ses imorgon! <3

2010-08-30 @ 17:16:38
URL: http://sarahbackman.blogspot.com
Postat av: alicia

Ja vi tog oss i kragen och gick till stranden, så vägde vi upp att vi varit duktiga genom att festa från 23 på lördagkvällen till 14 på söndag"morgonen" och sen sova till idag och nu blir det donken när vi nu är inne på att snacka om mat :D

2010-08-30 @ 21:12:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0