tisdag ere idag

har haft en grymt bra dag,trotts pissvädret!!
dagen spenderades hos emma å bror,ja har hjälpt dom att måla,ja gillar att måla :)
sen har vi ätit smarrig köttförssås å spaghetti, muuums!
halva nöjet va att se hur lilla emelie såg ut när hon ätit klart :).... japp hon åkte direkt i badet :)
sen spelade vi yatzy å kort ("500")
nu ska jag snart hoppa i säng,känner mig helt slut...
känns jäkligt fint då att man jobbar ons-må :(
de känns som om ja kommer avlida :)
fast nu har ja fixat så ja har nått att se framimot, har tagit lite semesterdagar
typ när jag fyller år så nu e jag ledig 24-29/8 å de känns grymt  bra !!
skönt att ha lite ledig tid för lite födelsedagsfika me släkten,lite ungdomsgruppsstart,å lite party me polarna ..

Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att ta ledigt :D

Du får gärna komma och måla mitt rum med om du känner för det.



Haha nej den fjortisbilden togs faktiskt inne på donken ;) haha inte mycket bättre det . . .



Haha aa ska fan köpa mig en dildo,

så ska jag aldrig ha äkta sex så ser vi hur dennis känner sig då :)

han lär ju flyga i taket.



Japp nu är det ingen hemlis längre :D ska faktiskt bli kul men aldrig att jag tänker byta blöja eller något sånt äckligt, väljer mamma att skaffa barn får hon iallafall att sköta det där själv :)



Jag ska göra mackorna imorgon,

hade inte ingredienserna hemma igår :)

bäst för dig att dom e goda ;)



Tack emma, du är värd allt <3

2010-08-04 @ 11:43:45
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0