svar till emma :)

hade skrivigt värsta kommentaren till emmas blogg å sen hängde sig hennes blogg å blev cp!
så ja kopierade kommentaren å började om från början...men emma har ju nån störd funktion att man inte kan lägga in kopierade inlägg (antagligen för att slippa 1000 fjortisbrudar som skriver sin bloggadress 1000 ggr)
men ja orkar i alla fall inte skriva om kommentaren så emma du får läsa den här i stället
hahah orginellt va??? :)


oj nu har vi många bollar i luften..ja eller kommentarer :)
1) japp de finns många psykon,ja börjar bli störd för ja reagerar inte längre när de händer grejer me folk omkring mig,jaha har han blivigt skjuten okej fint väder idag...nä riktigt så illa e de inte!!
2)du e inte billig!:)
3) maten va grym!
4) hunden e så jävla skön :) en riktig goskille!!
5) köp ingredienser å köp en dildo!!
6) kul att din mamma hälsar hahhahaha hälsa juha oxå så han inte känner sig utanför ;) dom e så söta ihop!
7)
 klart man måste kämpa för kärleken men de e de värt!
kärlek e fantastiskt!! grattis till dig/er för att ni hittat den!!!
8) tack ja mår bara bra,hur mår du?? :)
9) va ere för jävla psykopater du har vart hos?? vadå brutit nacken av kaninen?? la dom tillbax den i buren ,me den andra kaninen i???? :0 vilka muppar!! bra att ni gick därifrån! nu blev ja lite stolt över dig ;) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

haha min blogg ber om ursäkt ;)

kanske borde byta tillbaka till blogg.se.



Har kollat runt på dildos, hitta en självlysnade,

den lät väldigt intressant ;)



Ska hälsa juha så han inte ringer till bris,

vill ju inte att han ska vara mobbad haha :)



Jo jag mår bra :) trött bara och sitter på bussen till gbg skit hungrig!!!

Man tycker jag att bussen borde stanna någonstans så man kan äta något?

man svälter ju ihjäl här hhaha.



jag vet inte vilka det var,

men jävligt skumma var dom :S

Eller hur,

du borde vara riktigt stolt över mig :D

<3

2010-08-09 @ 11:53:26
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0