så jävla less!!!!!!!

så jävla surt!
ja va trött som fan vid typ två rycket å bestämde mig för att sova ...två e tidigt för att vara mig men idag passade det bra eftersom att ja börjar tidigt imorn...
går å lägger mig å tänker att ja bara ska läsa några sidor men överfalls då av en omgång mens smärtor
hatar den här jävla skiten! de känns ju ändå bara som ett jävla hån,känns ju lixom inte som att ja kommer träffa mr right å skaffa barn ändå!! men mensa ska man fan göra ändå å ont ska man tydligen ha?!
känner mig som en jävla pundarbrud....
hur som hellst blir ja ju klarvaken,å så e de varmt å äckligt å ja bara ligger å snurrar,till slut vid 0430 bestämmer jag mig för att de suger å kliver upp,om ja nu lyckas somna nån timme på soffan så e väl de en bonus....
kommer säkert somna skönt typ vid sju bara för att ja snart ska upp då...
extra surt e det bara för att ja verkligen ville vara utvilad eftersom att ja ska på en fest i kväll hos alicia,
nu kommer ja va aptrött å  de suger ju hästballe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0