pressentation:)

har sett att andra bloggare har presentationer om sig själv så ja tyckte att de va dax för mig pxå att fixa...
fast den syns ju inte där ja trodde att den skulle synas utan man ser den först om man klickar på emzingen under min blogg...
men ja tycker i alla fall att denna beskrivningen av mig e ganska målande ! eller har ja glömt något??? :)

tja! ja e en tokig störd brud som skriver precis va ja tycker å tänker...
ja älskar när folk kommenterar å diskuterar me mig...
ja e skitdålig på att stava å ja andvänder inte punkt,stor boxstav å annat trams,behöver du punkter för att andas vid när du läser så känn dig fri att andas vid å,ä och ö :)
ja bloggar typ alltid kvälls eller nattetid för de e så mitt liv ser ut,att väcka mig innan 1200=döden men att ringa vid 0300 e helt lugnt :)
ja e ofta arg när ja kommer hem från jobbet å därför e många av mina inlägg ganska suriga men i övrigt e ja en glad brud som lever för mina vänner till 100%
så mycke nö*andas*je nä*andas*r ni lä*andas*ser min blogg :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha en perfekt och rolig presentation :)

men du glömde skriva att du är en underbar vän och alltid vill det bästa för alla :D

kramar till dig <3

2010-08-03 @ 01:16:49
URL: http://Missperfect.devote.se
Postat av: Emma

du skulle inte alls verka galen haha :O

Fast alla e vi ju lite galna på något vis ;)



jag skiter i om jag inte får någon puss av honom på en vecka :)

jag ska laga det där idag :)

kram <3

2010-08-03 @ 11:57:52
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0