ja ska måla hela världen lilla mamma...

under flera dagar har våran skrivare på jobbet talat om att den skulle vilja ha lite ny toner,
eftersom att dom som brukar fixa detta är på semester så e de lixom ingen som tagit tag i detta :)
idag tvärstrejka maskinhelvettet å sa - ja tänker minsan inte skriva ett enda jävla papper förns ni byter min toner..
mia e ju en fyndig kollega som inte e rädd för att ta tag i saker
mia säger -detta e ju en baggis,ja har hjälpt en granne me sånt här förut...

å sen skulle man kunna säga att mia färgade världen....
eller i allafall typ hela kontoret,lagret,å baklagret...väldigt svart....inklusive mig

hahah skitkul va det ...hur mia än gjorde så bara flög de omkring svart färg,å jag bara skrek

-mia nej,se dig för,nej inte över datorn,aaah akta stolen,gå ut å fortsätt,nej akta vänd den inte åt de hållet,hjälp allt e helt svart,nooooo akta mig!!!
hahahahah så kul!

de bästa e när ja kommer in på kontoret å hög gravida mia ligger på alla fyra på golvet å skurar golvet me servetter, varpå ja föreslår att de nog går fortare om vi hämtar skurmoppen :)
mia tittar upp på mig å säger -va smart du är!
hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0