inventering bra eller anus?!

idag har vi haft inventering på jobbet..
ja har nån typ hat kärlek till detta
å ena sidan e de ju apjobbigt å skittråkigt att räkna varenda pinal i butiken
men å andra sidan e de ju en av få gånger typ hela personalen e på plats samtidigt :)
iår gick de snabbt som fasen faktiskt å de va ju skönt!!!
antar för att dom som va där gjorde de dom skulle, de e så ofta de e massa muppar med
dyp barn å polare å så som bara går runt å skramlar... nu jobbade alla hårt
å snabbt  folk diskuterade å ställde upp för varandra,hjälpte varandra å sammarbetade ...
tänk om de alltid kunde vara så :)
ja blev kommenderad till frysen jävligt kyligt jobb :)
sarah anmälde sig frivilligt att frysa röva av sig med mig å de va ju grymt för vi jobbar bra ihop :)
sen jobbade vi,eller i alla fall jag hårt på att roffa åt oss dom bra å roliga till oss haha
först ryckte jag tag i milos å sen i emma å sen i rolf :)
ja ja nog om det...nu e de över!


tråkigt att ingen har delat med sig om hur dom tycker å tänker kring mitt förra inlägg!!
asså de finns väl inga rätt eller fel å ja vet knapt själv vart ja står...
ja vill bara höra hur andra resonerar :)
ja kommer lixom inte jaga er me motorsåg om ni ger "fel" svar,,,

Kommentarer
Postat av: Emma

haha ja men hon va faktiskt otrevlig i verkligheten :S

dryg på något vis, men diggar hennes blogg haha :)



tack men du är sötare emma :D



tyst nu :)

du ska istället säga hur skönt det va att känna en nål stickas i armen hha ;)

annars kommer jag aldrig få den gjord.



Kramar till dig <3

2010-09-01 @ 21:37:24
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0