hum...kanske får ni veta nått nytt om mig?!

Du heter: emma lucia ullrica  
Smeknamn: emzingen
Låt som du sörjer till när du är ledsen: nothing else matters,metallica
Beroende av: nutella
Vad tror folk om dig: att ja e tuff som fan vilket e bull shit
Vad får du oftast komplimanger för:mitt hår å mina ögon 
Hur imponerar man på dig:man e sig själv,har humor å e man kille så spänner man sina fina armar å låter mig kladda :) 
Brukar du skratta för dig själv:självklart
Vad strår det i ditt senaste sms: hej.vi får se imorgon ska inskola e på dagis men kan höras imorn ring när du vaknat.kram
Vart bord du:eeeiiii botkyrka yao! haha eller ja i tullinge :)
Trivs du där: ja jo de gör ja väl
Har du haft sex idag: nä,han sköter inte sina kort rätt...:) 
Hur svara du i telefonen: a de e emma
Vem ringde du senast:lisa
Va sa den du senast pratade i telefon med:nä de e inte min tröja de e saras 
Brukar du komma i tid: nä de skulle jag väl inte påstå :)
Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder:svart
Vad tycker du om fötter: ja dom e ju bra å ha
Vad saknar du: min pappa
Hade du en bra kväll igår: kommer knapt ihåg va jag gjorde igår :)
Favoritdryck på morgonen: saft
Brukar du oftast gå och lägga dig:ja oftast men inte alltid 
Är du blyg: beror på va de gäller...oftast så länge de inte gäller kärlek å män :)
Sysslar du med någon idrott: räknas lyft me tung mjölkback?!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja !
Har du spytt offentligt: tror fan inte det!!
Vad Fetskulle du göra om du var kille/tjej för en dag:knu**a så klart å skriva mitt namn på asfalten när ja pissar ,de e så svårt att kissa sitt namn som tjej :)
Är du nöjd med ditt liv:e man nånsin nöjd??? 
Är du bortskämd: nä de tycker jag inte!ja jobbar hårt för de jag har...
Vad gör du i morgon: jobbar
Vad är det värsta du vet: folk som inte kan bete sig
Har du bra vänner: fantastiska!
Vad är det finaste du fått: livet!
Du samlar på: allt å lite till:)
Vem ringer du när du är arg/ledsen:  thess,eller emma
När grät du senast: idag 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa köpa en bil,spara
Vill du gifta dig: ja om ja finner rätt man
Vill du ha barn: ja om ja finner rätt man
Är du musikalisk: beror på vem man jämnför med :)
Vad dricker du helst när du är törstig: saft
Har du någon gång gråtit dig till sömns: många gånger
Biter du på naglarna: ja om nageln gått av

Kommentarer
Postat av: Annso

Det är ju det jag menar, varför ska dom som redan har det bra få ännu mer, och dessutom på olaglig väg?! Har stört mig som fan på det så det blir nog ett samtal imorgon. Och nej, det tror jag inte. FK kan säkert lägga upp det så att det inte kommer fram att dom fått in tips ;)

2010-08-18 @ 22:48:03
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att läsa :)

visste faktiskt inte att du hette lucia i mellannamn,

skit fint ju :D

2010-08-19 @ 08:13:14
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0