ett par riktigt svarta dagar!

... men himlen har blivit rikare!!

igår dog någon som jag inte känner men denna person va viktig för en vän till mig,
därför sörjer jag!!
att min vän dessutom redan mår skit å själv fejsar en svår tid framöver gör ju saken inte bättre dirkt!
imorgon ska min vän opereras så därför kära vänner ber jag er att sända en tanke,hålla tummarna,be en bön eller va ni än brukar göra, allt stöd e bra stöd!
å glöm inte endast positiva tankar!!

nu under kvällen har jag fått veta något sorgligt...
igentligen är de ju helt normalt,ja menar man föds å man dör de e väl igentligen de enda vi vet?!
men döden blir ju inte lättare för det!
en mycket respekterad tullinge kvinna har somnat in för sista gången under dagen
för mig har denna kvinna figurerat i min "närhet" i många år,då hon vart värksam i tullinge kyrka
många äldre känner henne som "syster frideborg" då hon så vitt jag vet har jobbat innom vården hela sitt liv,
hon har haft egen "praktik" i tullinge
detta e en gammal,väldigt klok,extremt givmild å kärleksfull kvinna,hon hade ett ton humor och hade altid roliga historier att berätta :)
himlen har defenitivt blivigt rikare !!
vila i frid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0