de e aldrig helt toppen men denna helg har varit nära :)

har haft en superduper helg me ett uns av dåliga besked...

i lördags fick ja äntligen sova ut innan ja begav mig ut för att fira lilla frida som har hunnit bli 31 år :)
mycke goa vänner å mycke god mat å en FANTASTISK tårta :)
kvällen bjöd på mycke gott skratt å trivsamheter
fick veta att en vän till mina vänner har lagt ett bud på min hoj ,igentligen ett skambud men bättre än att den bara står å kostar pengar så jag nöjjer mig även om ja torskar rätt feta pengar ...jaja pengar e bara pengar!

i dag eller ja i söndags altså...
åkte ja hem till emma å bror för att hjälpa till å bära möbler å renovera ett av deras rum
som tack (även om de inte kändes som ja gjorde jätte mycke nytta) så bjöds de på kanon gott käk
mmm grillat två dagar i rad e verkligen rålyx :)
dom goda nyheterna avlöste varandra...bla ska dom sälja sin bil.... till mig såklart :)
den ska bara besiktas först så håll tummarna för att de inte e massor av fel på den!!!!!
 trivs så himla bra me emma å bror vi har alltid roligt ihop å vi ställer alltid upp för varandra!
vi delar allt å vi sörjer å gläds med varandra ALLTID!!!

tyvärr avslutades helgen med ett mindre roligt besked när ja fick ett samtal från en mycket kär å god fantastisk vän å hon har fått provsvar om väldigt elaka cellförändringar å ska in på operation om nån vecka :(
klart både hon å vi omkring henne e skrajja som fan men vi tänker bara tänka positiva å goda tankar!!!
klart allt blir bra! de måste bli det!!!!

slutligen måste jag även grattulera min bäbis sarah till guld i både vänstern å högern
jag e så stolt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det lät som en toppen helg ju :)

bara för att du nämnde grillning blev ju jag hungrig nu . . . .



Håller verkligen tummarna för din kompis <3

2010-08-03 @ 01:23:53
URL: http://Missperfect.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0