de börjar likna något...

nu e lägenheten städad å redo för fest..
nu e de bara jag som ska städas å göras i ordning
(läs ducha,tvätta hår,raka annat hår,torka hår som får vara kvar,sminka sig lite så gästerna inte vänder i dörren,å sen hitta på nått att klä sig i ...även de för att gästerna inte ska vända i dörren :)  )
tur att lisa dyker upp redan vid 19 så ja får lite hjälp me bål å grejer..
framförallt e hon duktig på att få en lägenhet så där mysig inrädd å inbjudande..nått ja e en jävla sopa på :)

nä nu dusch sen azti :)

Kommentarer
Postat av: annso

åååh, jag VILL OCKSÅ!!! :( :(

2010-08-28 @ 18:43:49
Postat av: Emma

förlåt att jag inte kom :(

men hoppas du hade de kul och det varkar som om att du hade det :D

kram <3

2010-08-29 @ 15:50:39
URL: http://MissPerfect.devote.se
Postat av: Annso

Du, jag brukar inte reklama min blogg, men nu måste jag ;) Tre nya inlägg bara idag. (och så har jag fixat bilden som du inte såg sist du var in) Du måste inte kommentera för jag suger på det själv nämligen haha. Pusspåre!

2010-08-29 @ 20:47:28
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0