överaskningsplaner å funderingar till ohyfsadhet...

jag å min fina vän sara smider planer! :)
de kommer bli hur bra som hellst!! allt handlar om att överaska hennes söta man
ja å sen ska ju vi få ut nå skoj av det oxå hahah
nu e i allafall datum bestämt å vi vet vad som ska ske,nu ere bara dom där enkla var,hur,å pris kvar :)
å dessutom med vilka?? ja ni ser ju att vi har råkoll :)
men men de e inte vårt fel,oscar får ju bara va han ber om :)
ja lovar att berätta mer när planeringen har framskridigt lite ...


ja har funderat på et par grejer dom senaste dagarna..

1) ni som åker pendeltåg å har hört den lilla gubben som spelar på tåget,
han spelar ett instrument  som ja inte vet va de heter men de ser ut som en sån där grej som man spelade på
i småskolan,en platt grej som påminner om nån sorts piano som man slår på me trumpinnar..
fast denna e mycke större!
hur som hellst han spelar alltid samma stycke å de låter bara som massa plingplongande,skitstörigt
å ganska dåligt (i mina öron)
han kanske e världsmästare i detta instrument,men de kvittar!!
kan man erbjuda sig att betala för att slippa lyssna (eller e de ohyfsat?) :)

2)ja vet av erfarenhet att samma lilla spelande gubbe luktar MYCKET illa,sån där gammal gubbsvätt :/
men eftersom ja e psykstörd så håller jag andan när han går förbi fast sen kan jag av nån anledning inte låta bli att "kolla" om han fortfarande e äcklig :) dvs ja sniffar lite försiktigt en stund efter han passerat...
idag tänkte jag vara smartare än tidigare men råkade börja hosta precis när han passerat å drog ett djupt andetag...URK! säger jag bara!!
kan man lägga en deo/duschkräm i stället för pengar i hanns bössa (eller e det ohyfsat) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0