funderar på att bli telefonfri?

ja fattar verkligen inte att de kan vara så jävla svårt att få folk att fatta att jag inte lever ett "normalt svenson liv"
ja hyser mycket stor respect till andra! ja har full koll på hur å när ja kan ringa till mina vänner..
till min mamma kan man inte ringa efter 2000 för dom somnar tidigt,mina vänner me barn skulle jag ALDRIG ringa efter 22,vissa vet jag att man inte kan ringa mitt på dan för dom inte kan prata på jobbet osv osv.
detta försöker jag att respectera! om den jag ringer inte svarar så får dom väl ringa tillbax dom ser ju vem som ringt!!
om jag ringer från mitt dolda nummer eller om de verkligen e viktigt så kan jag ibland skicka ett sms
så att vederbörande får rätt info lixom...

ja fattar inte varför folk måste ringa mig när dom vet at jag e ledig??
idag va min första helt lediga och oplanerade dag sen början på feb,min längtan efter att sova tills jag själv vaknar har vart så himla stor!
sen 11 har folk ringt .JÄVLA NOLLOR!!!!
nu funderar jag starkt på att börja stänga av mina telefoner när jag inte vill bli störd..
ja vill igentligen inte ha de så,för jag vill att folk ska kunna nå mig om något e på tok,men eftersom att folk inte kan respectera mig så e de tyvärr så de kommer att bli tror jag...

ja fattar att folk kan tycka att de e okej att ringa när klockan e 12,för normalt folk e ju vaket då..
men va fan,mina vänner bör ju känna mig?! låt mig ringa när ja vaknar!!
för mig e de helt normalt att vara vaken 0200 men ja skulle ALDRIG ringa till folk då för ja fattar att man inte gör så!!!

ja HATAR att bli väckt på detta sett,nu kommer jag va sur å grinig hela min lediga dag..
tack så jävla mycket!!

OM SARA SKULLE LÄSA DETTA SÅ ÄR DU UNDANTAGEN DETTA DU SKA RINGA SOM VI BESTÄMDE IGÅR
VI HAR MÅNGA FLER PLANER ATT SMIDA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0