super duper toppen tisdag :)

ja e trött å grinig,näsan kliar å ögonen rinner japp nu e de vår minsan :)

igår (tisdags) va jag hos fina goa anso,de e konstigt hur man kan inte ses på sju år å ändå spendera en eftermiddag-kväll ihop å de e inte tyst en sekund,å de känns som om man sågs för..ja i alla fall inte 7 år sen :)
fast sen springer de runt två vilda djur som man aldrig träffat förr å så kollar man snabbt på sin vän å inser att de snart kläcks ytterligare ett mirakel :)
ja å anso har haft mycke kul ihop genom åren,å vi delar många fina vänner! men vi delar oxå en del bekanta som ..ja låt oss  säga att dom valt en annan väg :)
så himla skönt att kunna diskutera folk å händelser utan att känna att man blir dömd
(många har ju fördommar som säger att man "blir som man umgås" )
ja har alltid försökt att inte dömma andra människor!
även om jag inte gör samma val å kanske inte heller förstår deras val,så har jag ingen rätt att dömma!! de e inte upp till mig!! ja säger dock alltid va jag tycker :)
ja skulle tex aldrig hålla tyst om ja tycker att nån gör konstiga val,ja tror oxå att de e anledningen till att jag har mycke olika vänner :)
alla har väl en anledning till att dom gjort sitt val? jag har mina anledningar till mina val ju...

hur som hellst spenderade vi kvällen med att prata gammla minnen,gammla vänner å sen skvallrade vi om folk från förr å nu :)
japp ja å anso e ganska lika!!
finns nog inget som e så fantastiskt som ansos härliga skratt! :)
även anso e rak å ärlig,å säger va hon tycker i ALLA lägen.. åter igen detta e enligt mig mycket viktiga kvalliteer när jag "söker" vänner :)
 ansos stackars man ledsnade nog hårt på oss drog på sig ett par lurar å kollade på en film(?) på datorn hahah ja förstår honom verkligen :)
anso har en fantastisk familj alla e så varma å kärlekeksfulla,ja kände mig som hemma så fort ja klev över tröskeln :)
ja kan fortfaande inte ge nått direkt svar på om jag efter tisdagen saknar barn eller blev frånskräkt :)
hahah nä men va fasen barn e ju barn å dom e ju underbara,men ja har svårt att se mig själv som mamma men de e nog bara för jag inte lyckas hitta nån bra pappa till ungarna lixom :)

nä nu ere dax att få sig lite  skönhetssömn dde e ju en dag i morn me:)

tack anso för i tisdags de kommer jag att leva på länge :)
btw  jag addade döingen på fejan får se om man blir godkänd hahahahah

Kommentarer
Postat av: Annso

Gulle du! <3 Det var väldigt hemskans roligt att bara sitta och prata om allt gammalt, hade ju glömt/förträngt hälften av folket som du namedroppade ;-)



Nu får vi skärpa oss och ses oftare än vart 7:e år :p



Bamsekram!!

2010-04-29 @ 12:01:25
Postat av: Tess

Jag kan se dej framför mej med en Emma mini mee ;)

2010-04-29 @ 22:51:15
Postat av: emma

haha jo kanske det kanske tess! men va fasen de e tydligen svårare att se mig med en man breve :)

2010-04-30 @ 00:15:31
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0