<3

har pratat (länge) me åsa idag,åsa e som en storasyster för mig :)
lärde känna henne för många år sedan,från början hade hon något som lockade mig som fasen haha dvs hundar :)
på den tiden hade hon en stor fantastisk leonberger hanne (gäää)å en liten ettrig tibbe(zuvlan),
straxt efter skaffade hon även världens underbaraste hund (ixa) en vacker leonberger valp :)
till en början utnytjade vi nog bara varandra :) ja fick ha hund lixom å åsa hade nån som mer än gärna tog hand om monstrena när hon jobbade (de fanns en sköön katt oxå shtrulan fast hon va mest ute i området å horade :) allt som oftast fanns de där av oxå små söta örsht ungar :) vilket paradis för en emma som inte fick ha husdjur hemma :)
.... så småning om blev vi goda vänner,samtidigt som åsa va en klok "vuxen" som man kunde prata om allt med..åsa e ...ett par år äldre ;)
vi har haft sjukt kul ihop under åren,många gånger har vi skrattat så tårarna sprutar å mage å käkar värker :)
många gånger har åsa oxå funnits när mitt liv har sugit hårt,som när min pappa dog tex.. utan åsa hade jag nog hamnat fett snett!!
de jag uppskattar me åsa förutom att hon e sjukt rolig å knasig,å öppen,e att hon e oerhört rak å ärlig,de e raka puckar å inga jävla krusiduller!!
de e något jag värdesätter mer än nått annat!!
under några år jobbade vi ihop,men sen gled våra vägar isär :/
vår kontakt har vart ganska dålig dom senaste åren men då vi träffas eller hörs på luren eller chattar på fejan,känns det som vi aldrig vart ifrån varandra :)
de e bara me väldigt speciella människor man har den kontakten,de e något vackert å något man bör vårda ömt :)

idag pratade vi länge om ..ja livet,vi har ganska lika värderingar å jag vet att åsa inte säger de jag vill höra
utan hon säger va hon tycker de e så jävla mycke värt!!
nu känner jag mig mycke lugnare å nu e jag redo för att ta emot va livet har att erbjuda :)

om du läser detta åsa! så glöm aldrig att du är fantastisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0