sööööndag

har vart sjukt grinig idag,och kännt mig skitig å äcklig!!
tanken va ju att ja skulle ha gått upp tidigare å duschat idag så jag gick å la mig tidigt igår å sen sov jag ..länge..så länge så ja inte hade tid att duscha :)
förlåt kära kollegor för att ni har behövt stå ut me mig idag!!
hahah fast de e klart alicia har ju luktat hockeytrunk hela dan ahahah ;)

nä nu ska jag hoppa in i duschen å sen ska jag kolla på talang som ja spelade in idag,å så ska jag äta nutella mmmm mumsigt!!

måste bara berätta en grej till.. de känns jätteroligt att flera kunder på jobbet (okända,ej stammisar)
ger mig många positiva kommentarer angående min gadd :)
alltid roligt när man själv e svin nöjd me nånting kul att få höra att andra tycker att de e snyggt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0