ge fan i mitt hår annars ska ja fan klämma dig på tuttarna kärringjävel!

idag smög en tant upp bakom mig på jobbet,hon börjar pilla mig i håret å vrålar att mitt hår e såå vackert,hon tar sig fulla friheter å känner ordentligt på mitt hår å sen börjar hon dra i det...
helt ärligt!
*tanten e äcklig (ja gillar överlag inte gamla tanter)
*jag e håröm som fan
*ja hade pms
*ja va hungrig...
ja blir vanligtvis alltid irriterad när folk tar sig friheter å pillar mig i håret men nu small det!
ja sa åt henne att ta bort tassarna från mitt hår innan hon skulle åka på en smäll!
å kärringen tar illa vid sig :0
va fan hon har fan ingen rätt i hela världen att pilla på mig!!
ja må jobba där å hon må vara kund,men där går fan gränsen!!
vill du pilla,så åk till nån jävla fyra h gård  å klappa får eller nått,ja e fan ingen almän egendom!!!!!!!!!!!!!!


ja har funderat över detta å farsineras över hur folk (främlingar) kan tycka att de e helt okej att pilla mig i håret bara för att de e långt å för att folk tycker att det är vackert??
ja går fan inte runt å rufsar främlingar i håret!
de e ju som att gå fram till en främmande kvinna,ta henne på tuttarna å säga oj vilka fina tuttar du har..
eller gå fram till en man på stan å ta han på kuken å säga vilket härligt paket du har.
eller kliva fram till en tjock människa  å säga vilken härlig bilring å skaka henne lite i en av valkarna på magen...
nu tänker nån säkert att så kan du ju inte jämnföra,hår å bröst e ju inte samma sak?! nä de e de inte men du inkräktar likfan på en annan människa...

funderade på om jag,nästa gång nån pillar mig i håret ska jag greppa en tutte eller en kuk å se hur folk reagerar ....

Kommentarer
Postat av: alicia

fan va irriterande! fett dålig stil att göra något sådant... haha skulle vara kul att se hennes min om du gjorde något liknande!

2010-04-18 @ 00:07:23
URL: http://fashionmeup.se/alicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0