söndag igen dåra

igår blev det en riktigt trevlig tillställning!!
middag å fest me min spanska släkt :) ...nej ja e ju halvitalienska så de e inte min riktiga släkt men när jag saknar min riktiga så lånar jag min vänns släkt :)
ja e typ uppvuxen me dessa glada spaniorer,jag å thess har umgås många år,utan henne skulle jag nog vara död idag!! å om ja inte vore död so vore mitt liv jävligt tråkigt :)
nä kärlek till thess!!!!! <3
 de e alltid kul att hänga på när de händer grejer me hennes släkt! igår firade vi thess föräldrars födelsedagar (tror jag att dom kom fram till,de viktiga e inte vad man firar utan att man firar :)
många som va där har en historia me min pappa vilket e fantastiskt då jag alltid får höra nya storrys :)

idag ska jag ner till min mor å hennes gubbe å äta middag skulle hellst bara ligga hemma idag men de känns fult å tacka nej till en middag om man inte har nå andra planer :)

på tisdag ska jag träffa en gammal vän från förr! de ska bli så himla roligt!!
förvisso kommer jag missa kyrkan men de e de faktiskt värt!
ja å anso träffades förvisso på min 30års fest i augusti men innan dess så hade vi nog inte sett varandra på..???....??? många år  hjälp mig här anso! du hade nog precis blivit mamma för andra gången då vi sågs hemma hos berggren..så hur gammal e nr 2??
ja ja hur som hellst jag å anso skas träffas på tisdag å de ska bli sjukt kul!! ja anar att de kommer bli mycket skratt å många gamla minnen :)

Kommentarer
Postat av: Annso

Hmm ... Mathilda fyller 8, så det är väl 7½ år sen. Shit pommes. Ses imorrn! :D

2010-04-26 @ 08:22:22
URL: http://barajagochmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0