ledig helg <3

har haft en grym helg!!
igår va jag ute i kista hos min fine vän kalle
en mysig filmkväll å massa skratt som vanligt!!

sen idag har det vart fullt ös hela dagen..
först en sväng till mormor,en fika å lite skitsnack :)
sen åkte jag till min gode kollega(ett tag till iallafall) alicia
för att kolla på hennes valpar,eftersom jag lömde att ta kort på underverken så snodde jag ett kort från alicias fb
bara för att visa hur söta bebisarna är :)
hoppas att de va okej att jag tjuvade alicia??annars får du gorma på mig hahah



btw e väl en av valpisarna utan hem?? nån som e sugen?? :)

efter detta besök va jag chauför åt min bror för att sen dinnera hos min mor
japp en bra söndag helt enkelt!!

nu ska jag lägga mig på soffan å glo på film..

förresten vilket fint väder de har vart idag!! undrar om våren e här nu?? hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vaa snuttiga ;O

Haha ja men ville ju inte ha maten :)

2010-04-11 @ 22:39:17
URL: http://missperfect.devote.se
Postat av: Jocke

Du som har "koll" på det mesta i tullinge... vem är det som vunnit 11 miljoner? han bor här i tullinge?

2010-04-11 @ 23:39:16
Postat av: alicia

och korvusar dom är!! och trevligt med besök idag :) haha nej asså nu lackar jag ordentligt när du snor bilder från min fb ;) fyfaaan! haha

kram

2010-04-12 @ 00:27:17
URL: http://fashionmeup.se/alicia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0